Saturday, May 18, 2013

Mak menangis lagi...

Tajuk macam lari skit.. saje je tarik minat pembaca.. jgn marah ye...

Ini cerita sebenarnya:

Saya pernah difitnah menjadi punca perbalahan dia dengan ibubapa dia pdhal dia yg cari pasal dgn ibubapa dia hanya sebab x sukakan saya,

dia x sukakan saya pn hanya sbb penyakit was2 yg ekstrem sampai menuduh saya buat salah dgn dia. (saya buat siasatan sendiri mmg ada isu kebetulan yg terjadi.. kebetulan..)

Dia cuba pulak memfitnah saya tatkala berpeluang bersemuka dgn mak saya kononnya mak saya akan memarahi/membenci saya,

kuasa Allah itu sangat besar dan adil.. bukan setakat mak tidak percaya dgn tuduhan2 dia malahan mak kesal sehingga menitis airmata yang rupanya selama ni mak menyanjung dan memberkati persahabatan saya (anak) dgn dia yg nmpak baik dan alim, rupa2nya berhati busuk dan jahat..

Gambar carian dan curian dari Mr.G


semua pertuduhan dia terhadap saya adalah tidak benar tetapi, teramatlah jelas dia la yg sedang melakukannya.. kesian..

saya masih marah dan benci terhadap dia bukan atas apa yg dia buat terhadap saya, tapi terhadap mak saya..

"kau dah gaduh besar ngan mak ko, ko nak aku pn gaduh ngan mak aku... how crazy is that???"

Kalau dgn mak saya pn dia berani conference n accuse me WRONGLY.. saya x tau la apa dia tuduh saya kepada kwn2 lain.. so, terpulanglah kpd kwn yg mendengar itu sm ada nak percaya dia atau tidaK..

maap lak kpd yg kurang berkenan dgn status ni.. Mungkin ada yg tuduh saya tidak matang post bende2 camni.. mmg dia pn slalu marah atas insiden2 lain yg menampakkan ketidakmatangan saya, but to me its better tidak matang asalkan tidak menipu.. the insiden almost a year ago but tersentap jap ekoran isu afiq muiz..

*UAI pn menegakkan kebenaran diri tatkala diri difitnah... he motivated me.. huhu

No comments:

Post a Comment