Sunday, August 12, 2012

3 Geniuses in "Merdeka Raya 2012"

Assalamualaikum..

ni bukan citer hindustan okey.. that one call i*^%$ts
cam x bape seswai kan??
so tukar la skit tajuk entries ni..

well as u know aku lum duk serumah lagi ngan isteri so, 
ngan housemates jugak la aku bleh gile2 skit..
skit dah le..

rasanye baru kelmarin jaz bg cdgn, dan2 lepas berbuka puasa semalam trus buat keputusan on.. apa lagi..

kamera ready!
set ready!
baju ready...!!!
make-up retis ready..!!
light ready..!!

ACTION!!!


Sebelum tu, untuk mendapatkan gambar di atas tu, kami ada melalui sesi fotografi yang memakan masa hampir 3634 saat.. heheh korang kira la bp jam tu k..

ini adalah hasil sampingannya.. layan..!!

aku as test model.. ni ada lagi 47 keping tak crop lagi.. huhu (tipuuu)

The cameraman, 1 keping je ada.. nasib le..

the IT guy.. anip.. kalau ada rosak oven ke leh la call..

ha.. tu la dia introduksinye.. baju aku tu bukan baju raya ok.. tp baju aku jadi pengapit org dulu.. baju aku masih tak sampai2.. bukan tak siap tapi tak sampai..

Mungkin nampak kesengalan.. Childish.. but if that makes u happy and enjoy.. whats wrong?? kan?
kami bukan gi merompak pun.. bukan rosakkan anak dara org kan?? upsss.. ter'over' lak explain..
nah.. layan la beberapa snap lagi..


anip tegur nak salam tapi bendera tu????

erk!! apa ni??


kami di perantauan..

berlatih jadi apak.. wuarghhh!!

eh, dapat lik angpau.. syoknye...

nak lagi??? ada.. scroll bawah...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Semua ni bukan kami je bekerja.. ada 2 orang di belakang tabir..Ain dan Wani

Tetibe je... Aein Nah

Thanks Wani and Aein jadi penasihat undang2 jalanraya kami..

Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin dan Selamat Menyambut Kemerdekaan ke-55 dari kami...

No comments:

Post a Comment