Monday, August 6, 2012

Its my life.. its now or never






Comel tak aku tido..? isteri aku candid ni.. huhu
mesti korang lorat tgk aku letak gamba aku as front post kan???

eh, suka hati aku le.. blog aku.. hahaha.. selamat berpuasa, maaf zahir batin

huhu.. hatiku gumbira..
semalam teman isteri.. bahagia rasanya bersama isteri jarak jauh ni.. rindu dia lain macam hehehe tapi kalau boleh nak cepat je hidup bersama.. menjalani kehidupan sebagai suami isteri..
Insyallah berbaloi menunggu nanti..

Isteriku..
kalau tgk la muka dia, ada tak macam ada apa2 perubahan tak??

mata dikecilkan, tangan penumbuk..

mesti nmpak cam garang kan??
tapi tu korang nmpak..
yang aku nmpak.. ketegasan seorang bakal ibu..
heheh.. yap, isteriku bakal bergelar ibu.. dia dah pilih nak dipanggil 'mak'

ini bermakna aku akan menjadi Ayah.. Syukur Alhamdulillah atas rezeki-Nya
usia baby dah mencecah 3 bulan

tada...
comel tak anak aku..?? haha mesti terkezut kan??
Itu Bukan anak aku le.. itu anak buah baru aku.. lahir Julai 2012
Wan Muhammad Amir..

anak aku mmg dh 3 bulan tapi dalam kehamilan le..

nmpak tak???
 kalau tak nampak.. ni highlighted punye...

tada.. click gambar tuk besar

Insyallah atas berkat doa kami, keluarga dan kawan2 smua
semoga dia membesar menjadi anak soleh/hah
berjaya di dunia dan di akhirat.. insyallah
EDD 18 Feb 2013..

http://www.babycenter.com.my/malay/pregnancy/perkembangan-fetus/12-minggu/

No comments:

Post a Comment