Thursday, July 26, 2012

Jom Beli Barang Raya @ Putrajaya 2012


PUTRAJAYA - 6 Ramadan 1433

Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan telah menganjurkan  Jualan Terus dari Kilang "Jom Beli Barang Raya @ Putrajaya 2012".. segala maklumat ada pada banner di atas

Lepas Berbuka Puasa bersama rakan sepejabat di Bangi, trus meng'exercise'kan diri jalan2 di sana.
perghhh.. hamba Allah punya la ramai.. main rugbi (berlaga bahu) la jugak kat sana..!!

Jaz sempat buat breakdance welcoming.. hahaha.. candid je ni.. al-maklum le, perut baru diisi..

Anip, pemandu pelancong..
Macam2 ada kat sana, Agen Astro je tak ada kat sana.. huhu
Kami semua tak ada plan nak beli apa pun, bak orang kata tengok selera kalau kene, baru beli..
Yang aku tau susu "Nestle" atau "Dutch Lady" memang wajib akan ada, so ada la plan secara kasarnye nak beli pakej yang ada nanti. Tu pun kalau berbaloi le..

Kalau aku nak list'kan brand2 yang ada kat sana, aku bkn tau sgt pun.. non-shopperholic
Ada brand aku kenal, ada brand aku tak kenal.. so kalau orang nak tipu aku ngan brand cap ayam pun, mungkin aku boleh tertipu.. "katak bawah kaca" btul!!.. huhu

 Anip memang ada plan nak beli ni.. murah je.. RM39.90.. bundarkan titik perpuluhan kehadapan..

Berjaya beli susu...

blur pulak.. kusyen malas.. sedap landing.. RM199
Posing je.. belinya idok..
Macam kat rumah tak leh tgk..??

Kanak2 riang beli baju raya
Tak mau kalah jugak...
Nasib le meneman kaum hawa shopping.
Masih tawar menawar setelah hampir 45 minit
 
Pusing lagi..
Mai pilih..
siap peace!! kedai nak tutup dah woi...

shomel sgt le tiew...

Jaz risau benau nmpak... 20 tahun kemudian le kalau dah tak cergas.. huhu
macam ada zombie je... sunyi sepi dah..

Akhirnya.. the lady's jumpa pun pintu keluar..
setelah 3 jam pusing2...





dapat beli Twister Oren Sari.. RM5 sebotol..






























Aku susun gambar ntah pape ntah.. penat dah, al-maklum le br buat blog ni.. idok reti sgt teman..
korang layan je la k..
Sekian...

No comments:

Post a Comment