Wednesday, July 18, 2012

Perubahan Kehidupan mendadak..

Alhamdulillah...

Orang kata kalau selepas kawen, ada je rezeki datang.. so ada je mana2 rezeki, aku grab je..
alangkah bahagianya hidup aku.. moga berkekalan sampai syurga..
tapi disebabkan aku terlalu bahagia.. terdapat 1 perubahan besar dalam badan aku..
ada orang kata lagi ianya disebabkan perubahan hormon lepas kawen.. ish kepala hotak ko mengandung..!!
itu wife aku le.. pe hal aku yg menagndung lak..? kalau ada rezeki tak ke mana kan??
so korang doa2kan la moga2 ada ikatan (zuriat) yang mengeratkan lagi kasih sayang kami suami isteri..
(apa aku merepek lak ni..??)by the way thanks pada semua yang menyokong dan mendoakan kami..
walaupun ada juga yang menentang.. eh, ada.. korang jgn ingat tak ada lak.. kita manusia biasa pasti akan ada yang tak puas hati ngan kita punye.. cuma kita doakan orang2 sedemikian dibukakan hati, diterangkan hatinya..

so berbalik pada perubahan aku.. ye la, aku ngaku la mungkin juga perubahan hormon.. serupa gak mcm org mengandung.. cer tgk gambo ni..

korang pilih la mana satu 'sebelum' dan 'selepas'...

warghhh.. aku terus terbayangkan aflin shauki.. tapi dia ok, comel type.. kalau aku yang macho ni tetiba badan mcm super mario... ieewww.. nak membayangkan pun siksa..

so Lusa dah mula la Ramadhan, alhamdulillah aku masih hidup untuk Ramadhan kali ini.. moga aku dan isteri dapat menjalankan ibadah puasa dengan sempurna dan kembali ke rupa aku berbaju melayu hitam seperti gambar di atas.. korang pun doa2kan la ye..

No comments:

Post a Comment